Premiär

Jahaja! Nu har jag kommit till skott med att starta upp min blogg.
Eftersom jag, för det mesta, har många funderingar och åsikter, så tänkte jag som såhär:
Varför alltid plåga mina nära o kära med mina tankar? När jag nu kan skriva ner dom och så får de som vill läsa...
Som situationen såg ut för en timme sen, så hade jag haft all tid i världen på att skriva av mej.
Men nu helt vips så kan jag "bara" skriva på halvtid, då rektorn erbjöd mej ett 50 %-igt jobb, på förskola=).
Skönt att slippa vara fullt arbetslös iaf. Ja jag ska försöka lägga upp några foton...bara jag får hjälp...hm!
Ha de//


Kommentarer
Postat av: tilda

bra jobbat morsan ;)

2010-03-03 @ 19:44:45
URL: http://tldz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0