Inget blir som det var tänkt...

Ja jag vaknar upp till ännu en dag i arbetslöshet, men nästa vecka då börjar verkligheten igen. Jobb 50% på förskola=) Trodde jag ja! När jag ringt de båda förskolorna så har procenten helt vips blivit ca 75....Jippie!
Nu känns tillvaron lite ljusare igen.
Nu har jag ett annat jobb jag ska fixa...nämligen min födelsedag....Mums m tårtor av olika slag men ack va jobb de blir=/ Önskade jag hade en dräng som kunde shoppa alla ingredienser och komma hit med. Nä det blir nog till att åka mot affären och fixa detta. Jag får väl se om jag kan få till en såndär god tårta som min dotter med kompis fixade till härisistens=) Kolla!
Ha en strålande dag alla!
Kramizar


Kommentarer
Postat av: grnstrm hrslf

Den där tårtan var farligt god alltså (a)

2010-03-08 @ 18:55:22
URL: http://sweetshots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0