Fullt upp

Ännu en dag till ända!
Idag när jag kom hem efter min tidiga skjuts, så tänkte jag krypa till kojs igen, men jag skulle ju bara.......=/
Koka o dricka kaffe, men så fastnade ögonen på garnnystanet o vips så satt jag och hade börjat sticka ännu ett nytt sockpar....ja och så fortsatte det tills jag druckit två muggar kaffe o stickat ett skaft.
När jag väl kom i säng tillbaks så var klockan nio....då tänkte jag att läsa ett tag. Tanken blev kort då jag plötsligt fick ett sms: - Kan du fixa vårt hår idag, efter två? Ruljansen drog igång och vid denna tidpunkt så har jag fixat sju huvuden....
Nu är jag trött så hjärnan fungerar inte som den ska! Nattinatt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0